TIC-tac, în februarie 2021, a fost cea mai profitabilă aplicație cu mai mult de 110 milioane de dolari de cumpărături de către utilizatori, în doar o lună. Unul dintre cele mai profitabile canale de monetizare provine, evident, de la publicitateși, în aceste ore, mulți utilizatori primesc o nouă notificare când aplicația pornește schimbări mari legate de gestionarea publicității în aplicații.

Publicitate obligatorie din aprilie

După cum puteți vedea din imaginea de mai jos, de fapt, “din 15 aprilie, setările dvs. se vor schimba, iar anunțurile pe care le vedeți vor afecta acțiunile dvs. efectuate pe TikTokPână în prezent, toți utilizatorii au avut capacitatea de a activa / dezactiva două tipuri de reclame pe TikTok: cele legate de activitatea lor în aplicație și cele generate prin informații colectate de agenții de publicitate.

bifați publicitatea obligatorie la 15 aprilie 2021

Din 15 aprilie, utilizatorii nu vor mai putea deconecta reclamele provin din activitatea dvs. desfășurată în aplicație. Ca răspuns la schimbarea importantă pe care aplicația o va face în puțin mai puțin de o lună, compania subliniază că „Scopul nostru este să ajutăm companiile să-și atingă persoanele care îi îngrijesc în mod creativ și semnificativ, respectând totodată confidențialitatea utilizatorilor noștri.“.

Din informații impartit online, totuși, se pare că modificarea nu va afecta utilizatorii rezidenți în Uniunea Europeană din cauza GDPR.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *