Menținerea concentrării și evitarea verificării repetate a smartphone-ului în timp ce conduceți este importantă, atât pentru propria viață, cât și pentru cea a altora. Către acel final, Android Auto oferă o caracteristică foarte utilă, care este capacitatea de a cereți asistentului vocal Google să citească un mesaj nou primitastfel încât să puteți urmări drumul.

Păcat, totuși, că pentru unii utilizatori acest lucru nu a fost posibil, sau cel puțin nu de ceva timp. Dacă vă aflați și printre acei utilizatori care nu pot forța Asistentul Google să citească mesajele primite, rețineți: echipa Android Auto tocmai a anunțat că Google admis în cele din urmă e a remediat eroarea enervantă care te-a împiedicat să folosești una dintre cele mai utile și importante caracteristici ale Android Auto.

Google remediază eroarea după trei luni de raportare

Problema a apărut mai mult sau mai puțin în decembrie anul trecut sau cel puțin primele rapoarte datează din acea lună: când asistentului Google i s-a cerut să citească un mesaj nou primit (SMS, WhatsApp, Messenger sau altele pisică acceptat) prin Android Auto, asistentul vocal nu a făcut ceea ce a fost solicitat, ci, mai degrabă, a întrebat utilizatorul dacă dorește să trimită un răspuns. Dar cum răspunzi la un mesaj dacă nici măcar nu îi cunoști conținutul?

Pe scurt, după trei luni de „agonie”, este timpul să revenim la utilizarea corectă a funcționalității. Google a comunicat într-adevăr asta eroarea a fost corectată și că totul pare să fi revenit la normal. S-a rezolvat problema Actualizați acum disponibil pe Magazin Google Play (dacă aplicațiile nu au primit încă actualizarea, mai așteptați câteva ore și încercați să vă uitați din nou la Magazinul Google). Echipa Mountain View recomandă actualizarea ambelor aplicații (deci atât a aplicației Google, cât și a aplicației Android Auto), astfel încât să puteți fi siguri că ați remediat eroarea și puteți solicita asistentului vocal să recitească mesajele.

Cu siguranță nu este prima dată când Android Auto prezintă utilizatorilor erori de diferite tipuri, împiedicându-i să folosească serviciul sută la sută. Cu doar câteva zile în urmă, de fapt, echipa Android Auto a raportat că a corectat alta un bug care a împiedicat unii utilizatori să asculte muzică sau sunetul interlocutorului în timpul apelului prin difuzoarele mașinii și redați acest conținut pe smartphone.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *