Luna februarie a fost destul de rea pentru el HTC, care a înregistrat cea mai mică cifră de afaceri realizată vreodată. Doar 8,06 milioane dolari (-45% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut). Lansarea primul smartphone 5G ua nivel de intrare la un preț foarte accesibil nu pare să fi avut un impact pozitiv asupra vânzărilor, ceea ce explică schimbarea cursului și numeroasele experimente efectuate în ultima perioadă, care au determinat HTC să își deschidă ușile către noi categorii și sectoare de produse.

De ceva timp, de fapt, HTC este activ bine în sectorul realității virtuale iar noile venituri datează de acum doar o săptămână când compania a lansat VIVE Surface Tracer si VIVE Tracker 3. În primul caz, avem de-a face cu un accesoriu care să rămână cu spectatorii VIVE și capabil să monitorizeze și să mapeze peste treizeci de mișcări de suprafață, astfel încât mișcarea avatarurilor lor virtuale să fie mult mai fidelă realității. Al doilea, însă, nu este altul decât noua generație de vizualizator de realitate virtuală de la HTC, mai mică, mai ușoară și mai funcțională decât versiunile anterioare.

Rezultate mai pozitive pentru al patrulea trimestru al anului trecut

Cu toate acestea, pentru al patrulea trimestru al anului trecut, HTC a văzut o îmbunătățire mică, dar încurajatoare. Comparativ cu anul precedent, când compania a raportat o pierdere de 77 de milioane de dolari, HTC a înregistrat anul trecut pierderi de 46 de milioane de dolari. Da, este o pierdere mare, dar un rezultat mai bun în comparație cu anul precedent. Astfel, în ultimele douăsprezece luni, marja brută a companiei a trecut de la 25,7% la 27,9%, iar marja sa operațională a fost de -80,9%, comparativ cu -122,1% în al patrulea trimestru al anului.

Una dintre strategiile implementate de HTC pentru a îmbunătăți profitabilitatea mărcii a fost reduceri bugetare pentru activități de marketing, împreună cu reducerea costurilor de administrare generală, cercetare și dezvoltare. Aceasta va fi strategia câștigătoare? Cine știe. Faptul este că alți producători au arătat în repetate rânduri cât de important este marketingul pentru creșterea cifrei de afaceri. Și sunt cei care au transformat marketingul într-un adevărat spectacol. În prezent, această strategie nu pare să fi dat multe rezultate. Între timp, însă, HTC nu și-a comunicat planurile pentru acest an și probabil că va continua să se concentreze asupra reducerii costurilor.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *