Dacă interdicția SUA împotriva Huawei a redus foarte mult popularitatea și poziționarea gigantului chinez în șahul internațional al marilor producători de smartphone-uri, compania poate fi considerată mai mult decât mulțumită de tendința brațului purtabil pe piața internă. (China).

Record pentru al patrulea trimestru consecutiv

Un nou raport publicat de ICD, Raport trimestrial de urmărire a pieței din China, subliniază o situație mai mult decât roz pentru companie. De fapt, în trimestrul IV 2020, Huawei comercializat mai mult de 6,76 milioane de dispozitive purtabile cu o creștere de + 9,4% față de trimestrul IV 2020, astfel încât să garanteze controlul clasificării producătorilor de top cu o cotă de piață de 22,3%.

vânzarea huawei wearable q4 2020

Datele colectate de IDC indică faptul că ceasul inteligent Huawei Watch GT 2 Pro și adevăratele căști fără fir Huawei FreeBuds Pro au contribuit profund la performanța excelentă a companiei pe această piață, permițându-i astfel să conducă clasamentul celor mai mari producători de articole portabile din China. al patrulea trimestru consecutiv.

Meritul acestui rezultat este în mod evident legat de angajamentul Huawei de a crea dispozitive caracterizate de hardware de primă clasă și, adesea, de prețuri competitive. În plus, în ceea ce privește fitness tracker-ul, ceasurile inteligente Huawei integrează senzori pentru urmărirea oxigenării din sânge (SpO2) și a nivelurilor ECG chiar și pe modele foarte ieftine.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de: Cel mai bun ceas inteligent

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *