Între ianuarie și martie, HUAWEI AppGallery s-a înregistrat 318 aplicații noi, traversează o nouă etapă importantă. Magazinul proprietar Huawei, al treilea la nivel global, are acum o sută douăzeci de mii de aplicații integrate în HMS Core și peste două milioane de dezvoltatori înregistrați, cu Creșterea cu 83% a distribuției aplicațiilor și o creștere de 33% a utilizatorilor activi lunari.

HUAWEI AppGallery oferă aplicații și jocuri de tot felul, iar anul trecut numai a înregistrat 384,4 miliarde de descărcări în întreaga lume, aproximativ 530 milioane de utilizatori activi lunar la nivel global. Pentru a sărbători aceste realizări importante și cu ocazia sărbătorilor de Paște, Huawei a decis să oprească o mare tragere la sorți. De astăzi până pe 11 aprilie, toți utilizatorii HUAWEI AppGallery vor putea câștigați cadouri și vouchere semnate de Huawei pentru a accesa conținut exclusiv dintr-o mare selecție de aplicații și servicii.

Printre premiile pentru deturnare se numără noile căști HUAWEI FreeBuds 4i, smartphone-ul high-end HUAWEI P40 Pro, în caiet HUAWEI MateBook D14 și mai multe tichete Amazon, PhotoSì, tichete Chicco și tichete de cumpărături pentru utilizare pe Huawei Store, magazinul online al mărcii. Participarea este foarte simplă: pur și simplu accesați AppGallery și conectați-vă la secțiunea dedicată promoției de Paște. În acest moment, după ce ați ales una dintre cele cinci categorii (Cumpărături, Alimentație, Sănătate și fitness, Divertisment, Productivitate), ar trebui să faceți cel puțin una dintre următoarele:

  • Descărcați o aplicație și introduceți codul dedicat în oul de Paște pentru a participa la drumeție.
  • Distribuiți promoția de Paște direct din pagina dedicată AppGallery pentru a avea șansa de a câștiga cadouri Huawei. Mai exact: prin partajarea promoției cu 5 prieteni veți obține un film gratuit pe HUAWEI Video. Cu 20 de acțiuni primiți 3 luni de HUAWEI Video Premium gratuit, în timp ce cu 50 de acțiuni primiți HUAWEI Band 4 ca cadou.
  • Efectuați o achiziție în aplicație pentru a obține imediat 20% din suma cheltuită la Huawei Point, unde fiecare punct Huawei este echivalent cu 1 euro.

Pentru mai multe detalii, vă recomandăm să aruncați o privire regulament oficial.

Rezultatele financiare ale Huawei anul trecut sunt bune

Dincolo de aceasta, Huawei și-a publicat și rezultatele financiare din 2020: cifra de afaceri globală se ridică la 136,7 miliarde de dolari, o creștere de 3,8% față de anul anterior, în timp ce venitul net a atins 9,9 miliarde de dolari, o creștere de 3,2%.

În același an, Huawei’s Carrier Business Group a asigurat funcționarea stabilă a peste 1.500 de rețele în mai mult de 170 de țări și a permis utilizatorilor casnici să continue să lucreze, să studieze și să cumpere online în timpul pandemiei. Conform testelor 5G efectuate de diferite organizații terțe, Huawei ar fi cea care oferă cea mai bună experiență de utilizator vreodată. În 2020, veniturile Carrier Business Group au atins 46,4 miliarde de dolari, o creștere de 0,2% față de anul precedent.

De asemenea, compania și-a consolidat angajamentul de a dezvolta soluții inovatoare și peste șapte sute de orașe din întreaga lume au ales Huawei ca partener în transformarea digitală. Au existat multe inovații care au generat Huawei, cum ar fi soluția de diagnostic bazată pe AI bazată pe Cloud HUAWEI, care ajută infrastructurile medicale să reducă sarcina. Cifra de afaceri aEnterprise Business Group Huawei a ajuns la 15,4 miliarde de dolari, o creștere de 23% de la an la an.

Cifra de afaceri a Grupul de afaceri pentru consumatori a înregistrat o ușoară creștere față de anul precedent (3,3%) cu o cifră de afaceri de 74,1 miliarde de dolari.

În ultimul an avem copiat pentru adversitate„A spus Ken Hu, vicepreședintele Huawei. “Am continuat să inovăm și să creăm valoare pentru clienții noștri, ajutându-i să combată pandemia și să susțină redresarea economică și progresul social din întreaga lume. De asemenea, am profitat de această ocazie pentru a continua să ne îmbunătățim operațiunile și să atingem un nivel de performanță care este în general în conformitate cu previziunile. În ciuda mediului dificil, am rămas legați de un lanț de aprovizionare globalizat și diversificat, care nu se bazează pe o singură țară, ci folosește resursele globale pentru a asigura continuitatea aprovizionării.“.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *