aplicatii mobile fac parte din viața noastră de zi cu zi, ne însoțesc în toate activitățile, de la muncă la distracție, de la studiu la cumpărături și încercând să ne ușureze zilele, dar, aparent, toate acestea își au prețul.

Personalul PCloud, de fapt, a decis să exploateze noulApple App Store cu privire la confidențialitate și creați un raport interesant pentru a încerca să înțelegeți cât și ce informații primesc de la utilizatori diversele aplicații cele mai populare.

De asemenea, pentru că, trebuie amintit, atunci când permiteți unei aplicații să colecteze anumite date, acestea pot fi apoi analizate sau chiar partajate și, prin urmare, poate fi important să realizați ce informații sunt căutate de diferitele aplicații.

Aplicații mobile și confidențialitate într-un nou raport

Unul dintre principalele motive pentru care aplicațiile colectează datele utilizatorilor este îmbunătățirea experienței oferite prin studierea modului în care interacționează, dar există și alte motive, cum ar fi direcționarea mai corectă a anunțurilor și acest lucru adesea cu un sistem multi-platformă, adică, de asemenea, funcționarea între site-uri sau aplicații: acest din urmă mecanism este posibil datorită transmiterii de informații către terți, operațiune care pare să fie efectuată de 52% din aplicații.

aplicații de date mobile

Chiar și vizionarea unui videoclip pe YouTube poate fi o activitate care are o anumită relevanță în domeniul confidențialității, deoarece de fiecare dată când căutați conținut pe platformă, 42% din datele dvs. sunt trimise unor terțe părți, pentru a afecta reclamele. va fi afișat în timp ce vizionați videoclipurile.

Instagram partajează chiar și 79% din datele utilizatorilor cu alte companii (inclusiv istoricul navigării), în timp ce Facebook ajunge la 57% și LinkedIn sau Uber 50%.

Nu toate aplicațiile partajează date despre utilizatori și trei dintre cele foarte populare care se încadrează în această categorie se află în sectorul alimentar: vorbim despre Just Eat, Grubhub și My McDonald’s, aplicații care nu dezvăluie nicio informație către terți.

De asemenea, potrivit App Store, 80% din aplicații folosesc datele utilizatorilor pentru a-și comercializa produsele atât în ​​aplicație, cât și pe alte platforme.

aplicații de date mobile

Printre cele mai sigure și sigure aplicații pentru datele utilizatorilor se numără Signal, Clubhouse, Netflix, Microsoft Teams, Google Classroom, Shazam, Etsy, Skype, Telegram și Boohoo:

aplicații de date mobile

În cele din urmă, ultimul grafic arată un rating invaziv de confidențialitate de 102 dintre cele mai populare aplicații:

aplicații de date mobile

Probabil că situația din domeniul Android nu este atât de diferită de ceea ce este urmărit de raportul pCloud și acest lucru sugerează că gradul de conștientizare al utilizatorilor cu privire la confidențialitate este probabil prea scăzut.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *