Clubhouse, aplicația de rețea socială care stă la baza interacțiunii utilizatorilor, este acum un fenomen web. Mulți giganți din sector, inclusiv Facebook, caută alternative aproximativ similare pentru a oferi utilizatorilor lor, sisteme alternative care pot concura cu serviciul Alpha Exploration.

După primele „rețete anti-clubhouse”, este timpul ca Facebook să propună ceva mai concret, o aplicație gratuită bazată pe web pentru toată lumea, în prezent în teste beta: Linia directă.

Ce este linia fierbinte și cum funcționează

Născută din brațul dedicat produselor experimentale (NPE) de la Facebook, Hotline este adevăratul răspuns pentru Clubhouse, care tocmai a intrat în faza de testare beta publică.

Această soluție, în comparație cu un club, este diferită în primul rând pentru că este accesibil tuturor fără invitație (și prin Twitter cu verificare prin SMS) și, cu chat-uri audio, adăugați și unul partea video și textuală, elementul de bază al interacțiunii eficiente.

linie telefonică

Din punctul de vedere alinterfață, Linia fierbinte rezervă o secțiune dedicată întrebărilor adresate de ascultători, compilată într-o listă, întrebări care pot fi votate și selectate de gazdă care, dacă se dorește, poate răspunde începând o conversație directă cu ascultătorul care participă la chat sau vice invers, elimină întrebările necorespunzătoare sau utilizatorii înșiși.

În plus față de a pune întrebări, utilizatorii pot interacționa și în camere cu feedback, cum ar fi pe Twitter Spaces.

Linia directă

În caz contrar, Hotline-ul nu stabilește o limită a numărului de participanți care se pot aduna într-o sesiune și poate oferi una înregistrare audio și video sesiunii, care poate fi, de asemenea, partajată pe alte platforme.

În funcție de ceea ce a ieșit, Linia fierbinte ar trebui să permită utilizatorilor să difuzeze sesiuni private de chat audio accesibile numai prin invitație și, invers, chat-uri audio deschise tuturor utilizatorilor care le vizitează.

„Cu Linia fierbinte, sperăm să înțelegem modul în care întrebările și răspunsurile interactive, live pot ajuta oamenii să învețe de la experți în anumite domenii profesionale, iar experții își construiesc propriile afaceri.“, Comentariul unui vorbitor de Facebook a TechCrunch.

Deocamdată, experimentarea a început. Vom vedea evoluțiile viitoare.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *