Nou raport deObservatorul mărcilor civice, un proiect creat de Ipsos în colaborare cu Paolo Iabichino, ne oferă o imagine interesantă a obiceiurilor italienilor și a importanței pe care acestea o atribuie mărcilor diferitelor companii care realizează produsele pe care le cumpără.

Observatorul Civic Marks a realizat un sondaj de 30 de întrebări care au implicat 1.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, cu scopul de a evalua și analiza ceea ce se numește „El spune„ fă-o singur ”, aceasta este diferența dintre ceea ce este declarat de oameni și care este comportamentul lor real.

Observatorul Civic Marks propune un nou model de afaceri

Conform acestui studiu, 43% dintre consumatori afirmă că au încetat să mai cumpere produse sau servicii de la unele companii, deoarece au fost dezamăgiți de comportamentul lor și acest lucru pare să confirme rezultatele unui alt sondaj, și anume că consumatorii merg dincolo de dobândirea tot mai multă cunoștințe și capacitatea de a judeca munca companiilor care depind de acestea.

Și din nou, acest studiu arată că 39% dintre consumatori consideră că este responsabilitatea brandurilor de top să încurajeze un comportament responsabil, comparativ cu 26% care cred că aceasta este sarcina guvernelor.

Potrivit 63% dintre respondenți, pe lângă vânzarea de produse sau oferirea de servicii, mărcile mari trebuie să acționeze la prima persoană cu privire la problemele sociale relevante și 67% merg dincolo de asta, crezând că companiile ar trebui să se răzgândească. o societate.

83% dintre respondenți consideră că o marcă care ar trebui definită ca „civică” trebuie să acorde atenție ceea ce se află în jurul său, începând cu calitatea vieții angajaților săi și continuând cu teritoriul gazdă, cu acțiuni pe probleme sensibile și principii fundamentale precum drepturile civile, rasismul și egalitatea de gen. Și din acest punct de vedere, ajutorul poate veni de la consumatori, care pot sugera acțiuni și inițiative de sprijin pentru îmbunătățirea societății în care trăiesc.

Paolo Iabichino, director de creație și cofondator al Observatorului mărcilor civice, dorește să sublinieze acest lucru „31% dintre respondenți sunt foarte de acord atunci când consideră că o marcă sau o companie, care astăzi nu acționează concret asupra durabilității mediului, nu poate avea un viitor” și sugerează ca companiile să înceapă dezvoltarea unui nou model de afaceri care să se ocupe și de proiecte sociale care vizează îmbunătățirea calității vieții teritoriilor în care își desfășoară activitatea.

În practică, angajamentul civic al unui brand are un impact economic concret și posibilitatea de a profita de această oportunitate poate face diferența.

Citește și: cele mai bune smartphone-uri Android

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *