După ce și-a anunțat rămas bun de la Nokia și HMD Global în urmă cu un deceniu, Juho Sarvikas a anunțat astăzi că, începând de săptămâna viitoare, se va alătura Qualcomm, unul dintre cei mai mari producători de cipuri din lume. Între timp, marca istorică de telefoane mobile pare pregătită să schimbe direcția.

Sarvikas aterizează în Calcomm

Anunțul de Juho Sarvikas, fost CPO (Chief Product Officer) al HMD Global, are loc prin intermediul profilului său Twitter și îi informează pe utilizatori că începând cu 12 aprilie va juca un rol deosebit de important în cadrul Qualcomm, unul dintre jucătorii de top pe piața chipset-urilor mobile.

De fapt, Sarvikas va fi vicepreședintele Qualcomm și președintele diviziei de afaceri pentru America de Nord, o funcție nouă și prestigioasă care vine după 15 ani de lucru la Nokia mai întâi și apoi la HMD Global. Primul care a anunțat noul rol al executivului finlandez a fost Jim Cathey, actual președinte al diviziei globale a producătorului de cipuri din California.

Nokia și la revedere la stocul de Android

Orfan de executivul său istoric, Nokia pare pregătită pentru o altă schimbare importantă, dovadă fiind o nouă ofertă de locuri de muncă publicată pe LinkedIn, rețeaua socială dedicată ofertelor de locuri de muncă și aplicațiilor. HMD Global este într-adevăr în căutarea unuia Designer de experiență utilizator, ceea ce poate sugera dorința de a abandona interfața stoc a Android One în favoarea unei noi adaptări.

De la revenirea sa pe piața Android, urmând parantezele aflate sub controlul Microsoft, Nokia a ales o abordare „pură” datorită Android One, versiunea de stoc a robotului verde conceput pentru smartphone-urile non-Google. Căutarea unui nou designer pentru interfață sugerează, prin urmare, ipoteza că Nokia vrea cumva să-și facă produsele mai ușor de recunoscut, și din punct de vedere software.

Trebuie spus că o mare parte din succesul Nokia vine din faptul că oferă o experiență „lină”, fără ca personalizările să cântărească interfața utilizatorului și crearea unei noi personalizări ar putea fi o problemă. Pe de altă parte, nu este ușor pentru Nokia să câștige cote de piață și aceasta poate fi una dintre puținele modalități de a obține noi succese.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *