Acestea vor fi Samsung este OPPO care susține cota de piață pe care LG Electronics a decis să o abandoneze „Pentru a vă concentra mai mult efort pe domeniile vehiculelor electrice, electrocasnicelor conectate, caselor inteligente, roboticii, inteligenței artificiale, soluțiilor business-to-business, platformelor și serviciilor”. Al doilea FlusUDNCu toate acestea, adevărul ar fi destul de diferit și LG s-ar retrage din sectorul smartphone-urilor prin faptul că nu va putea concura cu Apple și Samsung în segmentul high-end, în timp ce brandurile chineze domină piața mid-low end.

Deocamdată, LG Electronics a raportat că va continua să vândă smartphone-urile existente și apoi să renunțe complet până la 31 iulie. Conform ipotezei, grupul își va pierde cota de piață de îndată ce va părăsi sectorul smartphone-urilor și Samsung și OPPO vor fi cei care vor luptă pentru a câștiga acea bucată de piață.

Samsung colaborează cu LG Innotek și Corning

Cu toate acestea, înainte de abandonul definitiv, Samsung a reușit să asigure colaborarea unui furnizor al grupului LG Electronics, și anume LG Innotek. Acest lucru va oferi gigantului sud-coreean soluții chip-on-film (CoF) pentru smartphone-urile din seria Galaxy A.

Cu siguranță, cele două companii au colaborat deja la scară mai mică în trecut, dar sursele susțin că LG Innotek este singurul furnizor CoF pentru Samsung Galaxy A52, în timp ce Samsung Galaxy A72 este echipat cu CoF-uri furnizate de Stemco și Wonhwa.

Cu toate acestea, acesta nu este singurul parteneriat semnificativ pe care Samsung a reușit să îl ia acasă în ultimele zile. Gigantul sud-coreean a extins colaborarea cu Corning pentru încă șapte ani la viitoarele soluții de afișare pentru smartphone-uri Samsung.

„De la primele zile ale CRT, până la LCD, până la cele mai recente colaborări pe ecranele OLED, QD și afișaje flexibile, suntem mândri că suntem partenerul de inovație material al Samsung,” a declarat președintele și directorul executiv Corning. Wendell P. Săptămâni.

Samsung îmbunătățește programul Ascend Partner Portal

În cele din urmă, Samsung a anunțat că a îmbunătățit programul US Ascend Partner Portal prin introducerea unei noi interfețe personalizate pentru clienți, o mașină de marketing automatizată și un nou program de puncte de loialitate. Programul oferă acum informații personalizate pentru partenerii care vizitează paginile „Mobile” și „Display”, în timp ce fișele tehnice, prezentările de vânzări și broșurile pot fi vizualizate acum mult mai ușor.

În plus, comercianții cu amănuntul au acum acces la materiale de tranzacționare „plug-and-play” pentru a le reutiliza pentru a accelera procesul de creare a conținutului pentru campaniile lor de marketing, în timp ce programul de puncte a fost lansat pentru a încuraja partenerii să se angajeze cu site-ul.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *