TIM urmează urmele altor operatori și ia măsuri pentru a bloca serviciile cu tarif premium (VAS) pentru toți clienții săi; blocul este automat și trebuie completat până la sfârșitul lunii mai 2021.

Blocul de servicii VAS de la TIM vine

TIM a început să comunice clienților săi această activitate, solicitată de autoritatea competentă, prin SMS informativ; clienții implicați vor fi toți cei care nu au blocat anterior serviciile VAS, prin diferitele instrumente puse la dispoziție de TIM precum numărul 119, asistentul virtual, aplicația MyTIM sau zona client MyTIM de pe site-ul oficial.

Stimate Client, TIM este întotdeauna atent la securitatea dvs. și, pentru a vă proteja de taxele de servicii premium nedorite, va permite blocarea automată a acestor servicii pe linia dvs. în termen de 30 de zile gratuit, în implementarea prevederilor rezoluției AGCOM nr. . 21/10 / bi. Blocul împiedică activarea serviciilor Premium, iar cele deja active sunt dezactivate automat. Dacă nu doriți ca blocarea să fie activată, răspundeți la acest SMS scriind „NU SUNT DE ACORD”. Pentru informații, accesați https://www.tim.it/assistenza/costi-e-pagamenti/servizi-premium

Servicii SAV sunt toate acele servicii suplimentare, care pot fi activate prin SMS sau conexiune la internet, oferind horoscoape, jocuri, clipuri video și muzică în streaming, știri, prognoze meteo, tonuri de apel, cu unul – off plăți sau de abonament.

Dacă clientul nu dorește să continue blocarea acestor servicii, el trebuie să răspundă la SMS-ul informativ cu „NU SUNT DE ACORD”.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *