Whatsapp este fără îndoială aplicarea mesajelor cea mai folosită în lume, chiar dacă alternativele precum Telegram integrează mai multe funcții și oferă o personalizare excelentă a UI atât pe Android, cât și pe iOS. Cu toate acestea, echipa de dezvoltare a aplicației Facebook, identificată în cadrul clientului beta al aplicației, lucrează la o noutate importantă:asistență pentru clienți pe WhatsApp.

În curând, asistență pentru clienți în chat

În prezent, nu există informații detaliate despre cum funcționează sau cum ar putea arăta, dar sosirea asistenței pentru consumatori ar fi de fapt un mare pas înainte pentru aplicația utilizată de mai mult de un miliard de oameni pe zi. Mulți utilizatori pot profita de asistența pentru clienți pentru a solicita clarificări cu privire la unele dintre numeroasele funcții prezente în aplicație, precum și alte probleme referitoare la aplicația în sine, în general.

Când asistența pentru clienți își găsește cu adevărat un loc pe WhatsApp, ne imaginăm că poate fi folosit ca un chat text clasic prin care să contactăm angajații companiei dispuși să răspundă la întrebări despre funcționarea aplicației și multe altele. Până în prezent, știm că funcționalitatea se află într-o fază experimentală, ceea ce ne face să presupunem că putem afla mai multe despre aceasta în următoarele săptămâni, probabil pe măsură ce va fi disponibilă în versiune beta.

Ce părere aveți despre introducerea asistenței pentru clienți pe WhatsApp? Spuneți-ne în comentariile de mai jos.

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *