În acest maraton live de două zile (găsit în acest link mai mult de trei ore ieri și în acest link puțin mai mult de două ore astăzi și nu uitați să ne urmăriți pe Twitch), Xiaomi a găsit, de asemenea, timp să-și anunțe propriul restilizare siglă, conexiunea ta identitate de brand pentru conceptul “Trăi“.

Cu acest nou logo, Xiaomi dorește să-și consolideze poziția pe piața premium, așa cum este demonstrat în mod clar de anunțul Xiaomi Mi 11 Ultra Extreme, plierea Xiaomi Mi MIX Fold și anunțul istoric al mașini electrice.

Iată noul logo Xiaomi

Autorul noua siglă Xiaomi este atribuit Keniei HARA, un designer de renume internațional, precum și profesor la Universitatea de Arte Musashino și președinte al Nippon Design Center (NDC).

logo xiaomi

După cum puteți vedea din imaginea prezentată, designul unghiular și pătrat este abandonat, în favoarea unui logo cu forme dulci și rotunjite. Aceeași scriere „MI” a fost revizuită, în timp ce culoarea portocalie vie și acum recunoscută nu a suferit nicio modificare. Cu referire la produsele de top ale mărcii, negru și argintiu vor fi cele două culori suplimentare.

„Super-elipsa” a fost aleasă pentru forma noului logo, studiat minuțios în căutarea punctului perfect de întâlnire între pătrat și cerc, pentru a comunica o idee de mișcare și încorporează conceptul filosofic Trăi.

Potrivit designerului, Alive reprezintă vizual filosofia Xiaomi: oamenii sunt în viață, tehnologia este creată de oameni, deci și tehnologia este viață; mai presus de toate, tehnologia va fi întotdeauna în slujba nevoilor vieții oamenilor.

designer de logo xiaomi

Ca urmare a acestei reînnoiri, sigla Xiaomi este realizată pentru prima dată dinamic: noul logo nu este forțat în cadrul tradițional, ci se va adapta la fiecare produs și va fi plasat de fiecare dată în cea mai bună poziție.

Îți place noul logo Xiaomi? Spuneți-ne în comentarii.

Citește și: Revizuirea Xiaomi Mi 11 5G: are un high end, dar există ceva de rezolvat

.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *